Fyrtioåtta timmar 2018

Tjugofyrakyrkan vill tillsammans med dig sparka igång denna höst på riktigt. Under fredagskvällen, lördagen och söndagen 17-19 augusti umgås vi på Ågestagården med varandra med vetskapen att Gud vill tala till oss och ge oss nycklar för hur du som individ och vi som församling kan ta nästa steg för Tjugofyrakyrkans framtid!

Ågestagården ligger vid natursköna sjön Magelungen med fotbollsplan, volleybollplan, frisbeegolfbana och badplats tillgängligt.

Fyrtioåtta timmar passar både om du brukar gå till Tjugofyrakyrkan eller inte, om du är troende eller inte, om du är gammal eller ung. Alla är välkomna.

Vi kommer att använda timmarna till Bibeln, vänskap, avkoppling och tid med Gud.
Vi tar mycket tid vid matborden så att vi hinner fördjupa relationerna och ha riktigt trevligt.

Pris
895 kr per person och då ingår helpension och logi om du anmäler dig före den 1 juli. Efter den 1 juli höjs priset till 1095 kr.
Barn och ungdomar under 18 år åker med gratis!

Anmäl dig genom att:
fylla i detta dokument
– samt betala 895 kr till Tjugofyrakyrkans bankgiro 390-0149 senast den 1 juli och märk betalningen med ditt namn + 48h.

Vi ses!
/Tjugofyrakyrkan