Första mötet på söndag

På söndag har Tjugofyrakyrkan sitt första offentliga möte. Men det är ingen gudstjänst och vi har inte startat kyrkan än, det gör vi nästa år. Det är mer ett informationsmöte men ändå inte riktigt. Vi vill ge alla nyfikna och intresserade en möjlighet att höra vilka vi är, vad vi håller på med och vart vi är på väg.

Vi vill erbjuda den som vill att bli en del av vårt kontaktnät och på nära håll följa förberedelserna för det som kommer att bli Tjugofyrakyrkan 2010. Vi har stora drömmar om en kyrka som du aldrig har upplevt den förut!

Vi vill berätta om vår vision för dig på söndag. Men vi vill också att du ska få se, smaka, känna och uppleva den kyrka vi håller på att bygga. Om du inte är intresserad av kyrkan så kan du komma ändå för att du är intresserad av oss som bygger den.

Under 60 minuter kommer det dessutom att bjudas på livemusik, gott fika och mingel med garanterat trevliga människor i en riktigt schysst lokal. Allt är självklart helt kostnadsfritt och kräver ingen tidigare erfarenhet av kyrkliga sammanhang eftersom Tjugofyrakyrkan är en kyrka för den som inte brukar gå till kyrkan.

Därför är du inbjuden till ett Visionsmöte på söndag kl 15:00 på Matmakarna, Alfred Nobels Allé 11, vid Södertörns högskola i Flemingsberg.

Välkommen!
Karta
SL Reseplanerare

One thought on “Första mötet på söndag