Näst sista chansen

Det är bara denna gång och nästa gång i december kvar innan vi startar Tjugofyrakyrkan på riktigt. Därför vill jag uppmuntra dig att vara med nu när vi går in i ett intensivare skede som församlingsplantering. Kom på söndag när FEMTON:NOLLNOLL går av stapeln på restaurang Matmakarna som du hittar på Alfred Nobels Allé 11 i Flemingsberg.

Dörrarna öppnas kl 14.30 så kom i god tid innan och mingla en stund så du inte missar när bandet sparkar igång kl 15.00. Lydia talar, vi bjuder på lyxigt fika, bra medryckande musik och atmosfär. Jag räknar med att Gud är där och hoppas att du också kommer och förgyller min dag och många andras. Ta gärna med dig en vän så ses vi där!

Eftersom Tjugofyrakyrkan är en kyrka för alla som inte går till någon kyrka är alla välkomna!

One thought on “Näst sista chansen

Comments are closed.