Välkommen den 28/3

Söndag den 28/3 välkomnar Tjugofyrakyrkan dig och alla dina vänner till FEMTON:NOLLNOLL. När du kommer dit får du lite snacks och kan mingla några minuter med några av alla dem som kommit dit. Vi bjuder på livemusik och berättar sen lite kort om vad Tjugofyrakyrkan är och vad vi drömmer om. Vi kommer att berätta om Jesus och vad kristen tro handlar om egentligen. Lite mer musik och gott fika bjuder vi också på innan vi går hem. Allt tar knappt en timme.

Oavsett vad man tror eller kan, tycker eller har gjort är man välkommen som man är. Vi älskar det vi gör och tycker det är hur roligt som helst, men vi gör det inte för vår egen skull utan för alla som inte brukar gå till kyrkan. Det kan vara just därför vi tycker att det är så kul!

Adressen är Alfred Nobels Allé 11 i Flemingsberg vid Södertörns högskola och du tar dig enkelt dit med Pendeltåg.

Vi ses där kl 15!

/Nicklas