Hemma från Nyhem

Efter typ tio dagar på den stora festivalen/konferensen Nyhemsveckan utanför Mullsjö är jag nu tillbaka hemma och har redan hunnit med en hel arbetsdag här hemma. Det är väl synd att säga att man känner sig utvilad efter en sådan vecka. Men det har varit en väldigt bra vecka där jag fått lyssna på och träffa många intressanta människor från hela världen. Lydia överraskade mig med att dyka upp på lördag morgon trots att hon sagt att hon inte skulle komma. Det var roligt!

Jag känner mig tacksam till Gud för allt jag fått med mig hem. Här kan man kolla på alla möten från stora hallen. Självklart känns det bra att vara hemma och sommaren är ju full av viktiga och spännande steg för Tjugofyrakyrkan. Hela den kommande helgen, till exemel, åker världens bästa team ut i Stockholms skärgård i 48 timmar för att bygga vidare på drömmen om världens bästa kyrka. En kyrka för dem som inte går till någon kyrka.