Roligt!

Igår hade vi Sommarkyrka, ja hela augusti räknas som sommar, med Tjugofyrakyrkan. Hjalmar och Linas vardagsrum blev en perfekt plats för lovsång, undervisning och bön. Temat på undervisningen var att Gud inte är beroende av omständigheter utan det som är omöjligt för oss är möjligt för Gud.

Ett par nya ansikten förgyllde dagen och alla hängde kvar länge, snackade, grillade och åt glass. Riktigt bra söndag och jag är glad för alla människor och tacksam till Gud att jag får vara med. Att starta en ny kyrka är det roligaste jag har gjort i hela mitt liv! … och då har vi inte ens startat.

Under hösten 2010 går vi in i de sista förberedelserna för att starta Tjugofyrakyrkan på riktigt. Den här kyrkan är till för dig, kom och var med från början!